Productinformatie

Hoe vind ik mijn gewenste artikel in de online shop?

De vanHaren online shop biedt twee manieren om je gewenste item te vinden:

1. Gebruik de hoofdmenu items "Schoenen", "Sport", "Inspiratie", "Topmerken", "Nieuw", "Gelegenheden", "Accessoires", "´Sale". Vervolgens kun je de zoekopdracht verfijnen via de secundaire filtercriteria, totdat je gevonden hebt wat binnen jouw voorkeur selectie van artikelen ligt.

2. Maak gebruik van onze vrije zoekfunctie en voer het gewenste artikelnummer (zeven of acht cijfers), productnaam , type product, de trend, het merk of kleur in. Hierna geven wij alle beschikbare artikelen van je zoekopdracht en verdere informatie weer.

Kan ik online naar een item zoeken in filiaal van vanHaren?

VanHaren heeft een speciale online service. Onder "filiaal zoeken" heb je de mogelijkheid om te zoeken naar een artikel in jouw maat in het dichtstbijzijnde vanHaren filiaal. Je hoeft alleen maar de postcode, het artikelnummer en de gewenste maat in te voeren en de zoekactie te starten. Krijg je meerdere vestigingen bij je in de zoekresultaten, selecteer dan je voorkeur. Deze zal getoond worden in de kaartweergave met een vanHaren logo. Klik op het logo en alle relevante informatie over het filiaal wordt weergegeven.

Tip: Deze zoekfunctie is ook direct toegankelijk vanuit alle artikelen in de online shop! Ga naar de schoen die jij wilt en klik dan op ‘artikel in filiaal zoeken’.

Wat moet ik doen als mijn artikel online uitverkocht is?

Als een artikel niet online beschikbaar is, kun je het artikel ook in het dichtstbijzijnde filiaal zoeken en de gewenste schoen in een vanHaren filiaal kopen.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, is onze klantenservice te bereiken op volgend gratis telefoonnummer:

088 - 864 23 10 (lokaal tarief)
Ma - Vr: 09:30 - 21:30
Za - Zo: 10:00 - 18:00
WhatsApp: 088 - 864 23 10 

Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn, ook beschikbaar in de vanHaren filialen?
Alle items die je in de vanHaren online shop ziet kun je ook kopen in onze winkels. Voor sommige producten geldt echter dat zij in meerdere maten of in extra brede maten alleen online beschikbaar zijn.

Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn, ook beschikbaar in de vanHaren filialen?

Alle items die je in de vanHaren online shop ziet kun je ook kopen in onze winkels. Voor sommige producten geldt echter dat zij in meerdere maten of in extra brede maten alleen online beschikbaar zijn.

Zijn er prijsverschillen tussen de online shop en in de winkel?

Normaal gesproken is er geen prijsverschil tussen de online shop en onze filialen. Het kan echter voorkomen, dat er verschillen zijn in speciale tijdelijke promoties. Dat wil zeggen dat er kortingen alleen in de online shop, of alleen in de winkel filialen gelden. De aangegeven kassaprijzen zijn echter altijd definitief.

Wat betekenen de verschillende productlabels?

XXL – grote maten: Dit artikel is naast de standaard maten ook in grotere maten beschikbaar.

XXS – kleine maten: Dit artikel is naast de standaard maten ook in kleinere maten beschikbaar.

Echt leer: Dit artikel is gemaakt van echt leer.

..% actie / Solden: Dit artikel wordt je tijdelijk tegen een lagere prijs aangeboden.

Exclusief online: Dit product is alleen in onze webshop te verkrijgen.

Kan ik mijn onlangs bekeken artikelen nogmaals weergeven?

Je hoeft onlangs bekeken artikelen niet uit het oog te verliezen, wij verzamelen de meest recent bekeken artikelen. Deze vindt je altijd aan de onderzijde van de pagina of op de product detail pagina onder “als laatste bekeken”.