Bestelling

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, de aangegeven prijzen zijn allemaal inclusief BTW.

Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?

Wij bieden je natuurlijk niets aan, wat we niet op voorraad hebben. Hiermee heb je de zekerheid dat het ontvangen van je bestelling niet lang op zich zal laten wachten. Echter kan het voorkomen dat iemand je net voor is geweest bij je aankoop. Wij raden je daarom aan de artikelen zo snel mogelijk in de kassa af te rekenen.

Onze tip: Als een artikel uitverkocht is op de online shop gebruik dan  onze filiaal-zoeker om je gewenste artikel in een filiaal te zoeken.

Hoe kan ik bestellen bij de vanHaren online shop?

1. Je winkelmandje vullen
Eerst zoek je naar de gewenste artikelen van ons assortiment en je zet ze deze in de juiste maat en kleur in je winkelmandje. Als je met de muis op het winkelmandje (icoontje rechts boven) gaat staan, krijg je altijd een overzicht van de items die zich in het winkelmandje bevinden.

2. Ga naar de kassa
Je hebt alle artikelen in je winkelmandje verzameld? Ga dan naar de je winkelmandje! Klik gewoon op het "winkelmandje" symbool.

3. Registratie / aanmelden
Nu word je gevraagd in te loggen of jezelf aan te melden. Bent je een bestaande klant? Vul je e-mailadres en persoonlijke wachtwoord in. Als je je wachtwoord vergeten bent, heb je de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als je nieuw bent in onze online shop, log je in met je e-mailadres en een persoonlijk wachtwoord hierna vul je alle benodigde gegevens in. Uiteraard worden je gegevens veilig door ons verwerkt.

Je kan ook als gast inloggen, op het einde van je aankoop kan je makkelijk alsnog een account aanmaken.

4. Verzending
Bij vanHaren kun je kiezen voor een verzending naar je huisadres of naar een ander door jouw gekozen adres. De kosten voor deze twee mogelijkheden zijn gelijk.

5. Betaalwijze
Vervolgens selecteer je je betaalwijze. VanHaren biedt vier verschillende manieren om te betalen voor de bestelling: Mastercard, Visa, PayPal en Bancontact.

6. Controleren
Het besteloverzicht geeft je de mogelijkheid om na te kijken of je order klopt. Als je wijzigingen wilt aanbrengen, klik je op de knop “bewerken".Voor klanten die al eerder in de online shop van vanHaren besteld hebben, is de eerst volgende bestelling eenvoudig, de instellingen worden opgeslagen in je profiel en worden standaard bij de volgende aankoop weergegeven. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid je gegevens onder "Mijn account” te bekijken, te wijzigen of te verwijderen.

7. Bestelling versturen
Door te klikken op de knop “bestelling verzenden” nemen wij je bestelling in behandeling. Je ontvangt dan een e-mail met de bevestiging van je bestelling.Tip: Wil je een artikel uit je bestelling toch niet, dan heb je, zolang het product nog niet is verpakt en op voorwaarde dat er geen korting op de order berekend is, de optie om het artikel in je account te annuleren.

8. Levering
De verwachte levertijd is 1-2 werkdagen. Zodra de goederen zijn overgedragen aan PostNL, informeren wij je per e-mail.

Je hebt ook de mogelijkheid de huidige status van de levering door middel van het “PostNLzendingnummer" te volgen. Dit zendingnummer ontvang je per e-mail zodra wij de zending verstuurd hebben.

Is er in de vanHaren online shop een bestellimiet?

Ja, er is een aankooplimiet per bestelling van € 400.

Waarom zou ik me aanmelden?

Het aanmelden bij vanHaren biedt je een aantal voordelen:
 
  • Gebruik maken van een ander afleveradres.
  • Bij een eerst volgende bestelling heb je een verkort inlogproces.
  • Overzicht van je reeds geplaatste bestellingen op jouw account met de status van de leveringen en de betalingen.
  • Mogelijkheid om bestelde artikelen tot het moment van verzending te annuleren.
  • Eenvoudiger om artikelen retour te sturen aan vanHaren.
  • Mogelijkheid om een favorietenlijst te maken en deze op te slaan

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je jezelf wilt aanmelden, of een bestelling wilt plaatsen en je bent je wachtwoord vergeten, klik je op de knop 'wachtwoord vergeten'. In het geopende venster word je vervolgens gevraagd: geef het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent bij vanHaren.
Wij sturen je vervolgens een email naar je e-mailadres met een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt wordt. Voor je eigen veiligheid, verzoeken we het tijdelijke wachtwoord onder "Mijn account" door een nieuw permanent wachtwoord vervangen.

Wat is een kortingscode?

Van tijd tot tijd biedt vanHaren haar klanten, bijvoorbeeld met de vanHaren e-mailservice, voordelen en acties aan. Je krijgt een speciale code waarmee je exclusieve aanbiedingen of kortingen kan ontvangen. De code kun je invoeren in het veld "Kortingscode toevoegen" en je korting wordt meteen verrekend in je bestelling.

Mocht je de gehele bestelling retourneren waarbij je een kortingscode hebt gebruikt, wordt de waarde van de korting niet vergoed.
Stuur je een aantal artikelen retour van een bestelling waarbij je een kortingscode hebt gebruikt, dan krijg je de waarde van het artikel vergoed, verminderd met de korting.
Reactivering of terug betaling van de waarde van de kortingscode is hierbij niet aan de orde.

Let op: Bij elke bestelling kan maximaal 1 keer de kortingscode worden gebruikt en de code kan maximaal 1 per account gebruikt worden.
 

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Na elke bestelling ontvang je van vanHaren een bevestiging per e-mail. Daarnaast heb je in je account altijd de mogelijkheid om de status van je bestelling te bekijken. Als je nog vragen of opmerkingen hebt is onze klantenservice te bereiken op het volgende telefoonnummer:

Nederland:  088 - 864 2310 (Lokaal tarief)

Openingstijden van onze klantenservice:
Ma - Vr 09:30 -21:30
Za - Zo 10:00 -18:00

Kunnen prijzenwijzigingen worden doorgevoerd nadat ik besteld heb?

De prijzen die worden weergegeven op het moment van je bestelling, zijn ook de prijzen die je betaalt. Latere wijzigingen van de prijs hebben geen invloed op je bestelling.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je hebt de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat je deze geplaatst hebt. Meld je aan op je account en open de juiste bestelling in je historie. Achter de artikelen vind je een annuleringsknop, waarmee het item te verwijderen is uit je bestelling. Deze optie geldt alleen zolang de artikelen nog niet verpakt of verzonden zijn. Zodra de bestelling klaar staat voor verzending is deze knop niet meer zichtbaar.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg?

Je krijgt een foutmelding als je gegevens niet voldoende zijn ingevoerd. Voor een succesvolle bestelling, hebben we enkele gegevens (bijvoorbeeld naam en adres) van je nodig. De gegevens met een sterretje (*) zijn vereist. Als je toch foutmeldingen of andere technische problemen in onze online shop krijgt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Onze klantenservice is bereikbaar per email, via ons Contactformulier of telefonisch op het volgende telefoonnummer:

Nederland:  088 - 864 2310 (Lokaal tarief)

Openingstijden van onze klantenservice:
Ma - Vr 09:30 -21:30
Za - Zo 10:00 -18:00

Waar vind ik de algemene voorwaarden van vanHaren?

De algemene voorwaarden vind je het menu aan de onderkant van de pagina. Daarnaast worden onze algemene voorwaarden aangeboden tijdens het invoeren van een bestelling, zonder acceptatie van onze algemene voorwaarden nemen wij geen bestelling in behandeling.