Bezorgen

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij willen dat je tevreden bent met de bezorging van je bestelling. Daarom werken wij samen met PostNL en DHL. Tijdens de afronding van jouw bestelling kies jij zelf van welke vervoerder je gebruik wil maken. 

PostNL bezorgt als volgt:
  • Indien je niet thuis bent probeert PostNL het pakket bij je buren af te leveren of bij een PostNL-afhaalpunt. Je ontvangt via PostNL een melding waar je pakket bezorgd is. 
  • Je kunt je zending online volgen via de PostNL Track&Trace code of download de PostNL app.

DHL bezorgt als volgt:
  • Indien je niet thuis bent probeert DHL het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer je buren niet thuis zijn bezorgt DHL het pakket de volgende dag bij een DHL-servicepunt.
  • DHL laat een kaart achter in je brievenbus met de Track&Trace informatie van je pakket. 

Moet ik betalen voor de verzending?

PostNL:
Wanneer je kiest voor een standaard levering van maandag t/m zaterdag dan betaal je geen verzendkosten. Wanneer je kiest voor een avondbezorging van maandag t/m vrijdag tussen 17:30 en 22:00 dan betaal je €1,95 verzendkosten. Het exacte aflevermoment is afhankelijk van je postcode.

DHL: 
Wanneer je kiest voor een standaard levering van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 18:00 dan betaal je geen verzendkosten. Het exacte aflevermoment is afhankelijk van je postcode.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

VanHaren levert de bestelling op het adres dat jouw voorkeur heeft. Dus je kunt je bestelling bijvoorbeeld naar je werk laten sturen als je niet thuis bent.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij willen dat je snel de bestelling in huis hebt. Wij bezorgen binnen 1-2 werkdagen. Daarnaast is het mogelijk om zelf een bezorgdag of voor avondlevering te kiezen. 

Let op: PostNL en DHL leveren ook op zaterdag.

Is een snellere verzending ook mogelijk?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om een bestelling online te plaatsen en deze dezelfde dag nog te laten bezorgen. Wil jij je schoenen vandaag nog in huis hebben? Ga dan naar een vanHaren winkel bij jouw in de buurt. Wil je controleren of jouw product ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig is? Kijk dan op

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je thuis slecht te bereiken bent, dan bieden wij je de mogelijkheid om de bestelling naar een ander afleveradres te sturen (bijvoorbeeld je werkadres). We bieden ook de mogelijkheid om het pakket bij een vanHaren filiaal naar keuze af te halen.

Indien je toch niet thuis bent en wij proberen het pakket bij je af te leveren, proberen we om je pakket bij je buren af te leveren. Als dat niet lukt, wordt het naar het dichtsbijzijnde PostNL of DHL afhaalpunt gestuurd waar je het zelf kunt afhalen.

Kan ik mijn bestelling op een bepaald tijdstip afgeleverd krijgen?

Levering op het een bepaalde tijd is nog niet mogelijk op dit moment. Je kunt op dit moment enkel kiezen tussen overdag- of avondlevering (let wel, bepaalde postcodegebieden zijn van deze mogelijkheid uitgesloten). Echter, breiden wij onze service verder uit.

Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

In het geval dat we het pakket niet kunnen afleveren, zal je pakket worden teruggegeven aan vanHaren. Zodra de goederen bij ons terug zijn, zullen wij je op de hoogte stellen via e-mail.

Kan mijn bestelling verzonden worden naar een vanHaren filiaal?

We bieden ook de mogelijkheid om het pakket bij een vanHaren filiaal af te halen. Je kunt dit bij het plaatsen van je bestelling aangeven en een keuze maken uit een vanHaren filiaal bij jou in de buurt.