Desktop_afspraak-2_sport_1280x250.jpg

Yes, onze winkels zijn weer open!

Winkelen is al een tijdje anders, maar wij zijn heel blij om jullie weer te mogen verwelkomen in onze winkels.
Veiligheid staat daarbij altijd voorop!

 

Shop in jouw favoriete vanHaren winkel

Content_winkel_1280x100.png
We vinden het super fijn om je op weer te mogen begroeten!
Op basis van het aantal vierkante meters wordt een beperkt aantal klanten per winkel tegelijk toegelaten.
Volg altijd de instructies van onze medewerkers op.

Voor ieders veiligheid zijn er wel voorwaarden aan je winkelbezoek verbonden:
  • Houd 1,5 meter afstand, draag een mondkapje en betaal zoveel mogelijk contactloos;
  • Kom alleen naar onze winkel (m.u.v. kinderen tot 12 jaar);
  • Blijf thuis als je verkouden bent of griep hebt.
Onze winkels zijn veilig, wij houden ons aan alle geldende (hygiënische) maatregelen!
Laten we samen verdere verspreiding van het coronavirus tegengaan.
We rekenen op jouw medewerking!

 

Bel & bestel je favo items via een winkel in de buurt

Covid3-Desktop_banner_1280x100.jpg

Liever vandaag nog je favoriete item in huis? Of is je maat online niet beschikbaar?
Neem dan telefonisch contact op met een vanHaren winkel in de buurt.                 
                                                                

1. Kijk op vanHaren.nl en shop jouw favoriete item(s)
Klik op 'Bekijk winkelvoorraad' om te kijken of jouw artikel(en) op voorraad zijn in een winkel in jouw buurt.


2. Bel en bestel bij je lokale vanHaren winkel
Neem telefonisch contact op met jouw lokale vanHaren winkel om jouw artikel(en) op te halen.
Zorg ervoor dat je het artikelnummer van jouw favoriete artikel(en) bij de hand hebt.
Het artikelnummer vind je bij 'over dit artikel', onder de productfoto's.
In de afbeelding hieronder laten we je zien waar je het artikelnummer kunt vinden. 
De tekst gaat verder onder deze afbeelding.

Winkelvoorraad_Desktop_banner_1280x450px_.jpg
3. Betaal gemakkelijk en veilig via Tikkie
Je ontvangt via SMS een Tikkie Online voor het bedrag van de door jou bestelde artikelen.


4. Haal je bestelling op in de winkel
Zorg dat je vooraf telefonisch contact hebt opgenomen met de betreffende winkel zodat we jouw pakket kunnen klaarzetten en je deze alleen hoeft op te halen.
Let ook op onze openingstijden. Deze vind je hier.
Neem bij het ophalen je Tikkie bevestiging met bonnummer mee zodat we jouw pakketje kunnen overhandigen.
 

Shop 24/7 online en laat je bestelling gratis thuis of in een winkel afleveren

Covid2-Desktop_banner_1280x100.jpg
Op vanharen.nl kun je nog steeds 24/7 terecht voor gratis levering en retour.
Door de huidige situatie kan het helaas wel voorkomen dat je levering iets langer duurt dan je van ons gewend bent.
 

Ophalen van een online bestelling in de winkel

Het is ook mogelijk om je online bestelling in je favoriete vanHaren winkel op te halen.
Kies tijdens het online bestelproces voor onze 'Ophalen in de winkel' service, wat betekent dat je je online bestelling in één onze vanHaren-winkels in Nederland kunt afhalen.
Je weet dan zeker dat het item dat je wilt bestellen voor jou gereserveerd staat! 
 
 

VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen over het ophalen van een online bestelling in de winkel


HOE KAN IK EEN 'OPHALEN IN DE WINKEL' BESTELLING PLAATSEN?

Ophalen in de winkel werkt super simpel! Tijdens het bestelproces op vanharen.nl kun je in de aflevermethode 'Ophalen in de winkel' selecteren.
Je kunt dan d.m.v. een postcode of plaatsnaam je favoriete winkel zoeken en selecteren.
Heb je eerder bij ons besteld, dan krijg je op het besteloverzicht een notificatie te zien over ‘ophalen in de winkel’.
Je kunt dan een andere afleveroptie kiezen door op het potloodje te klikken en bovenstaande stappen te doorlopen.  

 

HOE BETAAL IK EEN 'OPHALEN IN DE WINKEL' BESTELLING?

Net als voor een normale online bestelling, kun je voor 'Ophalen in de winkel' alle betaalmethodes gebruiken (iDeal, Achteraf betalen d.m.v. Klarna, PayPay, Credticard).
De factuur voor je bestelling wordt per e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres.  

 

MOET IK VERZENDKOSTEN BETALEN ALS IK MIJN BESTELLING IN DE WINKEL OPHAAL?

Er worden geen verzendkosten berekend wanneer je een bestelling online plaatst en je bestelling in een winkel ophaalt.
Als je via 'Ophalen in de winkel' bestelt, kun je met dezelfde betaalmethoden afrekenen als een normale online bestelling.  

 

HOE WEET IK WANNEER MIJN BESTELLING IN DE WINKEL KLAARLIGT?

Zodra je bestelling klaarligt in de door jou geselecteerde vanHaren winkel, ontvang je hiervan bericht.
Over het algemeen duurt dit 1 tot 2 werkdagen.
Je hebt 30 kalenderdagen de tijd om je bestelling af te halen.  

 

MOET IK EEN AFSPRAAK MAKEN OM MIJN BESTELLING OP TE HALEN?

Er hoeft geen afspraak gemaakt te worden om je bestelling in de winkel af te halen.
Let op dat je je bestelling alleen kunt ophalen binnen de openingstijden van de door jou gekozen winkel.
De openingstijden van de winkel kun je vinden in onze storefinder.  

 

WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN PAKKET NIET BINNEN 30 KALENDERDAGEN AFHAAL?

Als je je pakket niet binnen 30 kalenderdagen afhaalt, retourneren wij je bestelling en storten wij het door jou betaalde aankoopbedrag terug op het aangegeven rekeningnummer.
Wanneer je Klarna als betaalmethode hebt gekozen, wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen in mindering gebracht op je factuur.

 

WAT MOET IK MEENEMEN OM MIJN BESTELLING AF TE HALEN?

Na je online bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling.
Zodra de winkel jouw bestelling bij elkaar heeft verzameld, ontvang je van ons een ophaalbevestiging.
Neem naast deze ophaalbevestiging ook je identiteitsbewijs (foto-ID) mee, anders kunnen we je helaas niet je bestelling meegeven.
Als iemand anders het pakket komt ophalen, heeft diegene ook een identiteitsbewijs, volmacht en ordernummer nodig.
Deze kun je vinden in je ophaalbevestiging e-mail.  

 

Veelgestelde vragen over bel & bestel


IS ER EEN MINIMUM BESTEDINGSBEDRAG VOOR DE BEL & BESTEL SERVICE?

Er is geen minimum bestedingsbedrag voor bestellingen die je telefonisch via onze winkel plaatst.
Het ophalen van bestelde items in onze winkels is uiteraard gratis!


WAT MOET IK MEENEMEN ALS IK MIJN PAKKETJE KOM OPHALEN IN DE WINKEL?

Neem bij het ophalen je Tikkie bevestiging met bonnummer mee, zodat we jouw pakketje kunnen overhandigen.


WAARMEE MOET IK REKENING HOUDEN BIJ HET OPHALEN IN DE WINKEL?

Houd bij het ophalen rekening met het volgende:

  • Afhalen doe je alleen en gebeurt aan de deur van de winkel
  • Afhalen kan alleen als je klachtenvrij bent

Tijdens het ophaalmoment houden we verder rekening met alle geldende veiligheidsmaatregelen.
We hopen op je begrip!

 

Veelgestelde vragen over bestellingen/retouren


KAN IK DEZELFDE LEVERTIJDEN VERWACHTEN ALS VÓÓR HET CORONAVIRUS?

Gezien de huidige maatregelen en de drukte bij de pakketbezorgers, kan het helaas zijn dat je bestelling langer op zich laat wachten dan je van ons gewend bent.  

 

IK WIL MIJN HUIS NIET UIT, MAAR WIL WEL EEN ITEM RETOURNEREN. WAT NU?

We hebben onze retourperiode verlengd van 30 naar 60 dagen. Mocht dit onvoldoende blijken, dan wordt deze termijn natuurlijk verder verlengd.